det blir bättre och bättre

nu är det påväg en ny header, så de andra nu kanske lite färg i det hela skulle sitta fint!


sådär lite rosa färg, svart ram och texttyp Verdana. Super bra nu ska det bara till en header som kommer bli finfin.
det är fint väder idag men känner inte för att vara ute för jag tycker det blåset kalt eller så är det kallt i luften, skola imorgon igen nu funderar starkt på att ha mjukis ska bli gutt, sen stan på tisdag med inafina, ska äntligen köpa mina converse, vita. jag har för mig att dom kostar 600-700kr? har 200 nu, sen får jag 350 på kortet och hoppas att jag har typ 50 där nu för då har jag 400 på kortet, hmm då är jag uppe i 600 sen är min kära bror skyldig mig typ 200-300kr så jag ska nog skaka fram dom där skorna. :D
 

Kommentarer
Postat av: lina

SV: Hejdu, allt är bara fint med mig!:D Med er då?

2009-08-23 @ 16:53:10
URL: http://mylifeinwords.webblogg.se/
Postat av: Anonym

snyggsnygg blogg

2009-08-23 @ 17:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0